اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات:

ترامپ با تحریم‌ ایران به‌ جایی نمی‌رسد/ غربی‌ها امروز به ‌اشتباه خود پی برده‌اند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ترامپ با اعمال تحریم‌های جدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ جایی نمی‌رسد، گفت: تحریم واژه‌ای مرده است که علیه ایران اسلامی استفاده و از آن سوءاستفاده می‌کنند.

ترامپ با تحریم‌ ایران به‌ جایی نمی‌رسد/ غربی‌ها امروز به ‌اشتباه خود پی برده‌اند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد زارع‌فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره شیطنت‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران و خروج از برجام اظهار کرد: تهدیدها و تحریم‌ها برای دو طرف منافع خوبی نداشته است.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران اول برای خود آمریکایی‌ها ضرر داشته و به آن‌ها هم ضربه زده است؛ خیلی از بازار‌های خوب و اقتصادی را آمریکا و اروپایی‌ها از دست ‌داده‌اند و با تحریم به ‌جایی نرسیده و نخواهند رسید.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه قطع رابطه با دنیا خوب نیست، تصریح کرد: ارتباطات در دنیا حرف اول را می‌زند و اگر دنبال اقتصاد پویایی هستیم، باید با تمام کشورها تعامل داشته باشیم؛ گرچه تحریم‌های دشمن اثر چندانی روی ما ندارد.

زارع‌فومنی با بیان اینکه ترامپ با تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی به‌ جایی نمی‌رسد، افزود: تحریم واژه‌ای مرده است که علیه ایران اسلامی استفاده و از آن سوءاستفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از داخل خود را قوی کرده تا بتوانیم برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی کنیم، اظهار کرد: باید کاری کرد تا دشمنان نتوانند بیش از این به ما زور بگویند؛ این تحریم‌ها همیشه ظالمانه بوده است و غربی‌ها هم به ‌اشتباه خود پی برده‌اند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول